torstai 29. marraskuuta 2012

Hearts are not had as a gift

Joku joskus tässä lähipäivinä kyseli mun joululahjatoiveita, ja koska ite ainaki tykkään muiden bloggareiden kollaaseista ni teinpä myös nopeesti omani!

x


Eli sieltä löytyy aika paljon pehmosia juttuja, vähän Hollisterin hupparia ja pipoa ja Lexingtonin tyynyjä (niin.ihana.) sekä pyyhkeitä! UGGitkin sieltä pilkistää, hyvin realistista, Iina :) Pieni kissanpentu muuten puuttuu listasta, se oliki hirveen realistinen toive sekin... No, ehkä sen aika ei oo vielä :) Mutta joo, aika perinteiseltä toi "lista" näyttää!

 Joulu ei oo mulle mikään hirveän iso juttu ja ärsyynnyn helposti jos jengi överistressaa kyseisestä juhlasta. Tykkään kyllä hirveesti ostaa kavereille ja poikaystävälle joululahjat ja niin siirappiselta kliseeltä kuin se kuulostaakin: yleensä lahjoja on kivempaa antaa kuin saada! Musta on ihana suunnitella, että mikä juttu sopis kenellekin. Mulle nyt on helppoa ostaa lahja, yleensä kaikki luottaa siihen kosmetiikkaan, eikä siinä nyt voi ihan kauheesti pieleen mennä (ainakaan tän blogin perusteella) :D

Mitä teidän lahjalistalta löytyy? Ja rehellisesti, onko kivempaa antaa vai saada (lahjoja siis, EHEHEHEH......huoh)?

10 kommenttia:

  1. Ihania!

    "Onko kivempi antaa vai saada" pakko myöntää että hihittelin itekseni tätä.. :D Mutta kai se antaminen loppupeleissä on kivempaa, varsinkin sillon jos tietää että toinen pitää siitä lahjasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, LAHJOJEN antaminen on just sillon parasta jos on iiiihan varma, et toinen tykkää! :)

      Poista
  2. mielestäni saaminen on kivempaa, koska osaa ehkä jo odottaa sitä lahjaa ja jos on pyytänyt esim jotain 50 euron arvoista jota ei ehkä itse raaski ostaa, niin sen saa sitten vaikka äidiltä :) ps. itse pyydän thomas saboa ♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä myös ehdottomasti totta, oon iteki monta kertaa pyytäny jotain kalliimpaa lahjaa jota ei oo just ite viittiny ostaa... :) Noi Sabot on kyllä ihania!! <3

      Poista
  3. Joopa joo, kivempi on antaa lahjoja. Mä en nimittäin itse saa ikinä mitään mitä toivon. :-D mä oon sitäpaitsi mielestäni aika hyvä keksimään mieleisiä lahjoja mun ystäville ja läheisille. Mut hei poikkeuksena on tuo mun avomies joka kyllä osaa yleensä ostaa mieluisia juttuja. Joskaan ei ehkä niitä mitä oon nimenomaan toivonu, johtuneeko sitten mun kalliista mausta vai mistä... :-D

    Hyi miten sekava kommentti! Sori! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kyl mä täst kommentista ihan hyvin tajusin! :D Itekki ainaki kuvittelen olevani hyvä keksii lahjoja kaikille, toisaalta ehkä mä vaan kuvittelen... Toivotaan, että saat tänä vuonna ees jotain mitä oot toivonu! :)

      Poista
  4. ihana ihana kollaasi,pehmeää ja lämmintä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tos on kyllä kieltämättä aika paljon unelmajuttuja... :)

      Poista
  5. heei ! mistä aijot tilata tai hommata hollisteria ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin tilaan mistään, ne toimituskulut on ihan järkyttävät sieltä Hollisterin sivuilta tilattaessa! Lähinnä hankin noita matkoilta tai jos joku muu sattuu olemaan maassa, jossa merkkiä myydään :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥